poniedziałek, 2 listopada 2015

Common White Girl /Jagoda

Hejka kochani! Nie wiem jak wy ale ja dzisiaj mam dzień wolny od szkoły, i nie musiałam do niej iść. Ten dzień spędzam/spędziłam mega leniwie. W sumie to tylko przyjechałam od babci i teraz siedze na laptopie  i staram się coś dla was napisać. Jak wiecie wczoraj było święto Wszystkich Świętych, które powinno sie spędzić na cmentarzu i w gronie najbliższych. Ja je tak spędziłam a wy?:) Myślałam dużo o tym co mam dzisiaj napisać ale zdecydowałam się na tag a dokładnie Common White Girl Tag. Ogólnie rzecz biorąc nie wiem dokładnie o co chodzi z tym tagiem, są pytania a ja mam na nie odpowiedzieć... Pytań jest razem 20, więc nie przedłużając wytrwajcie do końca! Miłej lektury:)


1. Ulubiony napój z Starbucksa? 
Jestem ostatnio uzależniona od Strawberry Cream 
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Szczerze mówiąc to zależy. Jeśli mam na 8 to nie mogę się wyrobić w godzinę, a jeśli mam na 7 to zazwyczaj zajmuje to 30 minut. Jednak nie mogę powiedzieć jak to jest z tym moim wstawaniem.
3. Ile selfie robisz dziennie? 
 Są dni kiedy robie ich dużo, ale nie robie ich codziennie bo nie mam takiej potrzeby.
4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
W sumie liczba się nie zmienia ale z wami może się zmienić:) Obserwujących 103 a zdjęć 5:) Zapraszam na mojego ig haha klik
5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Tak i to dość często hah
6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Tak przecież to głupie kupić bluzkę lub whatever co i po jednorazowym wyjściu w niej ją wyrzucić:) Zawartość mojej szafy nie jest duża ale też nie narzekam więc chodzę pare razy w tym samym. Ale nigdy nie chodzę w tej samej koszulce pare dni
7. Czy jesteś rasistką? 
Nie. Są rzeczy których nie toleruje ale nie mówię przynajmniej staram się nie mówić tego na głos:)
8. Ile masz tweetów? 
Około 15 tyś.
9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
Zdecydowanie Twitter!
10. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
Nie mam zbytnio wolnego czasu:) Chodzę na tenisa, basen oraz na dodatkowy angielski całe życie w biegu haha
11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
Nie mam ulubionego ale czasem lubię obejrzeć Angelike (littlemooonster96) i Jasia (JDąbrowsky)

12. Jak często malujesz paznokcie? 
Bardzo rzadko.
13. Jesteś zakupoholiczką? 
Nie, jednak lubie robić zakupy :)
14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
Około 5 razy? Nie wiem nie liczę tego ile razy oglądałam dany film:)

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
Tak jak już napisałam, nie mam ich zbyt wiele. 
16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Nie, dla mnie to trochę żałosne a;e kto co lubi
17. Robisz makijaż codziennie?
Nie:) Jestem za młoda na make-up haha

18. Jakie są twoje oceny w szkole? 
Do tej pory były to oceny 4-6, ale w gimnazjum obawiam się, że będą gorsze, niestety boje sie ze sobie nie poradze.
19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
Lubię moje włosy, ale nienawidzę ich układać. Kiedy robię kucyka mogę go poprawiać pierdyliard razy, bo albo mi sie nie podoba albo mi wszędzie coś wychodzi.
20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Prawie nigdy. 

Mam nadzieję że tag wam się podobał:) Piszcie w komentarzach jak wiele mamy ze sobą wspólnego! Do następnej notki;)

                                            

5 komentarzy :

  1. bardzo ładny masz desing bloga :)
    interesujący post

    zapraszam do mnie: http://gooldengirl76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak biała framuga bloga jeszcze nie jest taka zła,
    a tag fajny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! Pierwszy raz widzę ten tag. Nawet nie widziałam go w żadnym filmiku na YT. Szczęściara z Ciebie, że miałaś dzisiaj dzień wolny od szkoły. Ja niestety musiałam się w niej męczyć do 15 ;/
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie masz! Ja musialam isc do szkoly! Najlepsze bylo, ze w zeszlym tygodniu bylam przekonana, ze jest wolne, a tu taka niespodzianka!
    Fajny tag, duzo z niego mozna sie o Tobie dowiedziec!
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo o sb powiedziałąś. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka