sobota, 2 stycznia 2016

Nowy rok, nowe możliwości

heiii babes
Zaczął się rok 2016. Dla niektórych ten nowy rok oznacza szansę na lepsze poznanie siebie, na odkrycie swoich możliwości. Większość osób przed lub po Nowym Roku robi listę noworocznych postanowień. Każdy ma inne plany na ten rok. Jedni chcą schudnąć, a drudzy chcą zwiększyć swoją samoocenę. Ale pamiętajcie to jest WASZA lista i nikt nie ma prawa się do niej wtrącać. To są wasze plany na ten rok i wy macie je wykorzystać nie ktoś inny. Dzisiaj chcemy wam pokazać naszą listę postanowień oraz rzeczy które możecie zrobić aby ten rok był dla was jak najlepszy. 

Pierwszy pomysł jest naprawdę bardzo przydatny. I chyba same go wykorzystamy. Jest to tzw. Słoik wspomnień. Polega on na tym, że bierzecie zwykły większy słoik. Możecie wydrukować i przykleić na nim coś w stylu ''2016 Memories''. Później kiedy będziecie chcieli, kiedy będziecie mieli jakieś fajne wspomnienie do zapisania, bierzecie karteczkę i piszecie. Oczywiście wrzucamy ją do słoiczka. Pod koniec roku, gdy słoik powinien być już pełny, otwieracie go sobie. Czasem warto jest powspominać parę rzeczy, ponieważ niektórzy mogą ich nie zapamiętać:)



Drugi chyba najprostszy sposób to założenie dziennika/pamiętnika. Jednak uważam że dziennik to lepszy pomysł. Dlaczego? Bo dziennik piszemy codziennie. Lepiej jest poświęcić te 10 minut na napisanie jednej kartki z dziennika niż przesiedzenie tych minut przed komputerem. Uwierzcie mi pod koniec tego roku będziecie z siebie dumni, że postanowiliście to zrobić.


Moja lista postanowień (Jagoda):
- zacząć się zdrowo odżywiać 
- ograniczyć słodycze i fast foody
- nie przejmować się opiniami innych
- postawić się osobom, które mnie zraniły
- przestać być uleglą

Tak w sumie to nigdy nie robię sobie listy postanowień, ale w tym roku jest inaczej. Czasami są potrzebne zmiany. Mam nadzieje, że będę się ich trzymać.

Lista Natalii :
- postawić się osobom, które mnie wykorzystują,
- zdrowiej się odżywiać,
- razem z Jagodą zdobyć więcej obserwujących :)

Chyba nie mamy więcej postanowień. Tak serio to wymyśliłyśmy je teraz. Ale uwierzcie nam są one szczere i będziemy z nimi szły przez ten rok. Mamy nadzieje, że post wam się spodobał i wytrawiliście z nami do końca. Do zobaczenia!
 


11 komentarzy :

  1. Wasze postanowienia i post są bardzo ciekawe. Śliczny desing bloga :). Będę tu wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie dlatego mam bloga - robię posty - wspomnienia. Choć faktycznie dziennik fajna sprawa można w niej napisać dużo prywatniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO kolejna osoba z postem o tej tematyce u mnie też możesz taki post znaleźć :)


    ♥Post: http://natalciag.blogspot.com/2016/01/sylwester-2016-pierwszy-filmik-na.html
    ♥Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=3lACW0hUilY

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dołożyła przebaczenie tym, którzy ranią... od razu lepiej na sercu się robi

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do nas :) http://ekomalwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowienia ciekawe ja też chcę się lepiej odżywiać w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Postawić się osobom, które mnie zraniły... Ja dodałabym jeszcze "i wybaczyć". :)
    Pozdrawiam xxx
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/2016/01/rozmyslan-czesc-1-czyli-o-przyjazni.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślę nad założeniem słoika wspomnień :) Świetny post kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka