wtorek, 23 lutego 2016

Paczka z DRESSLINK

Hej hej
Jeszcze w styczniu przyszła do nas paczka z Dresslink. Czekałyśmy na nią około 15 dni roboczych. Długo się zastanawiałyśmy co wybrać, ale po jakimś czasie zdecydowałyśmy zamówić dwie koszulę. Tak szczerze to wcale nam się z tym nie spieszyło. Wybrałyśmy rzeczy po około dwóch tygodniach. I mi, i Jagodzie koszule bardzo się spodobały. W końcu postanowiłyśmy napisać ten post, ponieważ już bardzo długo odkładałyśmy go na później. Niestety nie możemy dodać naszych zdjęć. Planowałyśmy jakąś "sesje", ale nie wyszło. Na dworze jest dość zimno, a w domu zdjęcia nie wyszłyby tak, jak byśmy chciały. Ale możecie liczyć na posty z naszymi zdjęciami gdy zrobi się trochę
cieplej.
Obydwie koszule są identyczne. Są dość dobrej jakości i nie niszczą się po praniu. Z tego co widziałyśmy na Dresslink dużo osób je zamawia. Dobrze na nas leżą, ponieważ rozmiar jest dokładnie taki jaki chciałyśmy.
 
Koszula - klik
To tyle w tym krótkim poście. Sami chyba wiecie, że o dwóch koszulach nie ma aż tyle do napisania. Nasze ferie za kilka dni już niestety dobiegną końca i znowu trzeba będzie chodzić do szkoły...
Mamy nadzieje, że post wam się podoba, mimo tego, że jest bardzo krótki. Do kolejnego wpisu!

15 komentarzy :

  1. Strasznie podobają mi się takie koszule! *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata rządzi!
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszule w kratę, pasują do wielu stylizacji i są nie zastąpione w każda porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula :)

    http://craaazygiiirl.blogsot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie koszule :)
    ja zamawialam wszystko na aliexpress. ale bede musiala sie przyjrzec tej stronie dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koszula

    skomentowałam i liczę na to samo : http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula! Uwielbiam koszulę w kratę :D Kojarzą mi się z stylem grunge'owym. Sama mam dwie w szafie, a w zeszły weekend kupiłam już trzecią.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz jakiś czas podobają mi się takie koszule moim zdaniem są świetne !

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez ma tą koszule z dresslink jest świetna. Dobrze, że na was pasują :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie koszule, szczególnie czerwone :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem dużą fanką takich koszul :)

    obserwuję i zapraszam:
    http://ba3wa.blogspot.com/2016/02/its-possible.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koszule, a takie odcienie dodają uroku :) Kliknięte, poklikasz u nas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna koszula! myślę, że najbardziej by pasowała do długowłosych blondynek z czerwonymi ustami :) a czy mi się wydaje, czy takie koszule były modne i mężczyzn kilkanaście lat temu?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka