wtorek, 5 stycznia 2016

Winter is coming ✳

Hej! To już nasz drugi post w roku 2016. Miałyśmy dzisiaj dzień wolny od szkoły, ale pewnie większość z was musiała do niej iść już 4-go stycznia. Tak szczerze, to trochę nam się nudzi w domu :D. Aktualnie oglądamy telewizję i tak jest codziennie. Od dłuższego czasu staramy się coś dla was napisać. Nie miałyśmy żadnego pomysłu na ten post, ale w końcu zdecydowałyśmy się napisać trochę o zimie, tak jak sama nazwa wskazuję. Co prawda śniegu jeszcze nie ma, ale temperatura na dworze wskazuję na to, że zima już się zbliża. Wstajemy rano i jest ciemno, wracamy z zajęć, a tu noc.

 
Żeby ten post nie był za krótki i nudny postanowiłyśmy polecić wam również kilka ciekawych aplikacji na telefon. Mamy nadzieję, że wam się spodobają. :)
 
Snapchat - tą aplikację zna już prawie każdy. Umożliwia ona wysyłanie zdjęć lub krótkich filmików do znajomych. Najlepsze jest w tym to, że wysłane wiadomości można oglądać maksymalnie 10 sekund, po czym bezpowrotnie znikają.
 
Cocoppa - jest to aplikacja dzięki której możemy zmieniać wygląd  ikonek lub ekranu głównego na jakikolwiek zechcemy. Jest ich do wyboru bardzo dużo.


Klawiatura GO - kiedy znudzi nam się tradycyjna systemowa klawiatura, warto zainstalować tą aplikację. Pozwala ona na zmianę desingu klawiatury, motywu lub czcionki.
 
REBEL.TO - to aplikacja pomagająca w nauce. Dzięki niej możemy dostawać darmowe fiszki. Przypomina nam ona o sprawdzianach lub kartkach. Na stronie głównej możemy dodawać posty, które widzą nasi koledzy z klasy.
 
Pumpup - to aplikacja podobna do instagrama. Polega na dodawaniu zdjęć motywujących do zdrowego stylu życia i ćwiczeń. Jej główną ideą jest wzajemne inspirowanie użytkowników.
 
To tyle w tym poście. Mamy nadzieję, że wam się podobał :). Do kolejnego wpisu! ;)
 

30 komentarzy :

  1. ja tam sie od snapa uzalezniłam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jestem z tbg
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się tej zimy nie mogę doczekać już od grudnia. Nie czuję tego klikamtu tej pory roku, w ogóle :))
    SUper post, u mnie snapchat w telefonie niestety nie działa ;/
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aplikacje :). Na pewno sobie je pobiorę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia o tej aplikacji "pumpup". Z chęcią z niej skorzystam. Pozdrawiam serdecznie, super blog, Karolina z
    rutynakarola.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tych aplikacjach :) a swoją drogą, uwielbiam takie skarpety :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że zima faktycznie do nas zawita! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pump up jest świetną aplikacją,taki .. fitnesowy instagram :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pump up to super aplikacja z tego co słyszałam :). No tak jutro niestety do szkoły, co dobre szybko się kończy. Pozdrawiam ciepło :*.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pump up to super aplikacja z tego co słyszałam :). No tak jutro niestety do szkoły, co dobre szybko się kończy. Pozdrawiam ciepło :*.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tych aplikacjach. A do mnie już zima zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nigdy nie nudzi się w domu :D zima dopisała, przynajmniej u mnie, mnóstwo jest śniegu :) ciekawe aplikacje, większości nie znałam ale moja lumia nie każdą możliwość zainstalowania aplikacji ma xd
    pozdrawiam cieplutko myszki :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. snapchat moim number 1 :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. odkąd byłam dzieckiem byłam zwolenniczką śnieżnych, mroźnych zim - chyba nie muszę mówić dlaczego. jednakże teraz dojeżdżam do szkoły codziennie do innego miasta, oddalonego 20 km, i do szczęścia mi to nie potrzebne- ciągle by się spóźniały busy, marzłabym na przystanku itp. natomiast są momenty kiedy poprostu pragnę -18*C na dworze i opadu śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cocoppa jest super :D zaintrygowałaś mnie tą apka Rebel.to

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze to dziwne, ale nie wiedzialam co to sbapchat. :D
    www.za-malo-idealna.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Te skarpetki są świetne, rozpoczyna poszukiwanie ich :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te skarpetki sa świetne. Super post :)
    Wybraaś fajne apki :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/przyjazn-damsko-meska.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Skorzystam z twoich aplikacji :)
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne skarpetki, byłyby idealne na zimowe dni. Pumpup jest świetny!
    zapraszam do mnie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jest śnieg od hmm... wtorku? :D
    Z aplikacji znam dwie pierwsze i najczęściej korzystam ze Snapchata:)

    Pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie śnieg był chwilę i już topnieje. ah, ta pogoda.
    świetne skarpetki, obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pumpup? Nigdy nie słyszałam, lubię instagrama więc to też może być fajne :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! <3
    Fajny i ciekawy blog i wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcią przepiękne :* ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię snapchata, ale z PumpUp miałam do czynienia i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka