niedziela, 11 pa藕dziernika 2015

Pocz膮tki/ Tag about me

Hej kochani!馃寵
Witajcie na naszym nowym blogu! Mamy na imi臋 Jagoda i Natalia. Mamy na艣cie lat.. :) Interesujemy si臋 g艂ownie muzyk膮 i tenisem sto艂owym, ale lubimy tak偶e fotografi臋. Nasza codzienna rutyna nie jest jako艣 skomplikowana: szko艂a, nauka, tenis i sen. Jednak na wakacjach wygl膮da艂o to troch臋 inaczej...


Aby troszk臋 urozmaici膰 ten post zdecydowa艂am si臋 na Tag About Me:

Jak masz na imi臋?
Jagoda : Mam na imi臋 Jagoda.
Natalia: Mam na imi臋 Natalia.
♡ Kiedy masz urodziny?
Jagoda: Urodziny obchodz臋 21 sierpnia.
Natalia: A ja 29 sierpnia :)
♡ Co studiujesz? Jaka by艂a twoja wymarzona praca w dzieci艅stwie?
Jagoda i Natalia: Nie studiujemy, w dzieci艅stwie bardzo chcia艂y艣my by膰 aktorkami.
♡ Czy masz ch艂opaka?
Nie, nie mamy ch艂opaka.
♡ Jakiej muzyki s艂uchasz?
S艂uchamy wszystkiego co mi wpadnie w ucho, jednak lubimy muzyk臋 Ariany Grande, One Direction i wszelkich innych znanych gwiazd.
♡ Ulubione jedzenie?
Jagoda: Tak szczerze? Nigdy si臋 nie zastawia艂am na tym haha
Natalia: R贸wnie偶 si臋 nad tym sie nie zastanawia艂am
♡ Ulubiona cz臋艣膰 garderoby?
Jagoda: Nie mam swojej ulubionej cz臋艣ci garderoby
Natalia: Buty haha
♡ Czy masz zwierz膮tka?
Jagoda: Niestety nie jednak planuj臋 wzi膮膰 pieska ze schroniska w dalekiej przysz艂o艣ci... haha
Natalia: Mam pieska o imieniu Blanka
♡ Ulubione miejsce?
Jagoda: My艣l臋, 偶e jest to dom, tu czuj臋 si臋 dobrze, spokojnie i bezpiecznie.
Natalia: Domek!

Mam nadzieje 偶e b臋dziecie czasem zagl膮da膰 na bloga. Do nast臋pnego postu s艂oneczka!

10 komentarzy :

  1. Bardzo lubi臋 takie tagi
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ciekawy tag ☆
    Zapraszam do mnie http://lemonxsqeezy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietny tag mo偶na ci臋 bli偶ej pozna膰 :)
    jeste艣 艣wietn膮 os贸bk膮 i na pewno cudown膮 blogerk膮 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo fajny pomys艂 na post :)
    Dzi臋ki niemu czytelnicy (w tym ja) b臋d膮 mieli okazj臋 bli偶ej was pozna膰 :*
    Obserwuj臋!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ooo! Mamy bardzo podobne pasje - tak偶e lubi臋 tenisa sto艂owego, dwa lata temu sko艅czy艂am go trenowa膰, ale zami艂owanie pozosta艂o do chwili obecnej ;)
    Fotografowanie! Tak, zdecydowanie te偶 mi si臋 podoba. "艁apanie" na zdj臋ciach r贸偶nych, pi臋knych czy to wspomnie艅, moment贸w, a mo偶e jakie艣 krajobraz贸w - 艣wietna sprawa!
    Obie wydajecie si臋 sympatycznymi i pozytywnie nastawionymi do 偶ycia dziewczynami, co bardzo sobie ceni臋!
    Trzymam za Was kciuki i 偶ycz臋 powodzenia! ;)
    B臋d臋 zagl膮da膰 tu cz臋艣ciej!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/10/30-all-you-need-is-love-romantic-style.html

    OdpowiedzUsu艅
  6. 呕ycz臋 powodzenia w blogosferze :D
    Ja, podobnie jak Natalia kocham buty haha
    pozdrowionka
    M贸j BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  7. :) nice entry.
    zapraszam do siebie http://thestyleresearcher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka