poniedziałek, 11 stycznia 2016

Współpraca z Choies + wishlista

Hejka!
Tak to znowu my. Piszę ten post, aby was o czymś poinformować. Nawiązałyśmy współpracę z Choies. Napisałyśmy do nich dla was. Abyście mieli co czytać na blogu. Pamiętajcie! Przy ostatniej wishliście pisałam to ale napisze jeszcze raz. Nie lecimy na darmowe ciuchy! Chcemy urozmaicić naszego bloga. Wybór paru rzeczy jest trudny, ale wybrałyśmy parę ciuchów, które najbardziej nam się spodobały. Muszę przyznać, że wybór jest większy niż u dresslink, ale też i droższy. Musimy zebrać kliki przez tydzień. Pomożecie nam? Na stronie wystarczy być 60 sekund. Dziękujemy każdemu kto kliknął w linki.



 klik


 kilk


 klik

 klik
 

 klik


 klik


Oto nasza wishlista:) Teraz liczy się wasza pomoc. Mamy nadzieje że rzeczy wam się podobają. Nam bardzo! Nie chcemy wywierać na was presji więc jeśli nie chcecie nie klikajcie. Dla osób które podadzą kilka cen rzeczy które wybrałyśmy szykujemy niespodziankę:) Do zobaczenia miśki!

16 komentarzy :

  1. Bluza z napisem 'Living in Dreamland' - 79.10 zł
    Bluza z napisem 'New York' - 99.93 zł
    Bluzka z nutellą - 58.28 zł
    Biała bluza z pizzą- 108.68 zł
    Bluza z napisem 'No battery'- 99.93 zł
    Pierwsze spodnie- 141.59 zł
    Spodnie ostatnie- 108.26 zł
    Mam nadzieję, że się zgadza ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne poklikałam:)
    Blluza z nutellą najlepsza !
    Proszę Was o to samo, u mnie pod potrójnym zdjęciem jest |KLIK| proszę o wejście :)
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje ;)
    Super blog ;*
    Fajne i ciekawe wpisy ;)
    Fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam. Życzę powodzenia. :) 33.99 18.99 23.99 13.99 28.99 23.99 25.99 Byłabym wdzięczna gdybyście poklikały u mnie. :)

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  5. 33.99$
    18.99$
    23.99 $
    13.99$
    28.99$
    23.99$
    25.99$
    druga bluza najlepsza
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Trochę poklikałam ;) Bluza z pizzą najlepsza :D
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy ! Oczywiście szczerze poklikałam wiem jak to jest z tymi klikami ;D Życzę wam tego abyście miały współpracę :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/ Mogę również prosić o poklikanie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy wybrałyście! Zakochałam się, są idealne do mojego gustu ♥ Wszystko poklikane, pozdrawiam xx

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, mi też te rzeczy przypadły do gusta, więc poklikałam. Najbardziej jednak:
    - t-shirt z nutellą 13,99
    - bluza z pizzą 28,99
    - bluza NO BATTERY 23,99

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zestawy. Kliknęłam w linki rzeczy, które mi się głownie podobają. $33.99, $18.99 $23.99 $13.99 $28.99 $23.99
    Pozdrawiam! super blog
    sssddday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciuszki wybrałyście! :)
    33.99$
    18.99$
    23.99 $
    13.99$
    28.99$
    23.99$
    25.99$

    Poklikacie u mnie też ? :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/01/let-it-snow-wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nawiązać taką współpracę i czy trudno to zrobić? Myślałam o tym,aby spróbować,ale pewnie wtedy kiedy bardziej rozwinę bloga :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. 30,90 $
    20,90 $
    23,99 $
    13,99 $
    28,99 $
    23,99 $
    25,90 $
    :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka